Individualne konsultacije




Individualne konsultacije – jednokratni savet ili rešenje za trenutni izazov u poslovanju.

Neretko se krupne investicione odluke donose samo na osnovu intiucije i osećaja, uz potpuno zanemarivanje brojki. Preduzetnici su skloni zaljubljivanju u svoju ideju i u takvom ushićenju zaborave da investicija na prvom mestu treba da donese dodatni profit. U takvim situacijama korisno je imati glas razuma koji će činjenice razmotriti bez subjektivnosti. Na individualnim konsultacijama postavljajući logična pitanja koje preduzetnik već ima u svojoj glavi, tražimo i pronalazimo elemente i sigurnost za donošenje konačne odluke.


Najčešća pitanja i teme za individualne konsultacije

Procene rizika i isplativost ulaganja u osnovna sredstva i opremu

Saveti u ulasku partnerstva i zajednička ulaganja

Procena zrelosti poslovne ideje

Procena strateških odluka o proširenju asortimana i novih tržišta

Mišljenje o isplativosti investicije u marketing

Procena menadžerskih i stručnih kvaliteta kadrova


Cilj razgovora

Tokom razgovora uvek tražimo i pronalazimo uglove i poglede koji su različiti u odnosu na početnu poziciju sa kojom je klijent došao na sastanak. Ishodi konsultacija su raznovrsni. Ponekad kroz nove i drugačije uvide klijent pronalazi poziciju u kojoj se još bolje oseća. U nekim slučajevima shvati da je plan ili odluka preuranjena, te da je novac bolje sačuvati ili preusmeriti u važnije projekte. Često se od maglovite ideje kreiraju jasni koraci i način na koji će ona biti realizovana. Svaki od ishoda klijentu daju vrednost koja ponekad umnogome prevazilazi investiciju u dobijanje saveta, ponekad i hiljadama puta.


PUTEVI USPEHA

Do sada sam imao priliku da savetima i iskustvom pomognem desetinama kompanija i preduzetnika. Cilj je bio uvek isti. Kako da kompanija ostvari povećanje prihoda i profita. Jedino je način na koji smo dolazili do uspeha bio za svaku firmu različit.

Ponekad bi ključni napredak ostvaren kroz traženje fokusa i specijalizaciju asortimana. U drugim slučajevima uvođenjem procesa planiranja i praćenje troškova. Kod nekih je profit dostignut nakon tačneg izračunavanja cene koštanja proizvoda i usluga, a potom i njeno smanjenje.

Umem da razložim biznis svake kompanije na njene osnovne elemente, da uočim međusobnu povezanost njenih delova i na koji način svaki od njih utiče na profit. Znam kako da poboljšam rezultate sistema, uvodeći postepena poboljšanja na mestima gde je to potrebno uz zadržavanje postojećih kvalitetnih rešenja. U proces promene uključujem zaposlene pomažući im da shvate svrhu promene, sopstvenu ulogu, doprinos, kao i konačni cilj do kog organizacija želi da dođe.

Kako taj proces dolaska do boljih poslovnih rezultata izgleda iz ugla onih koje savetujem možete pročitati OVDE



Traži