Dimitrije Ostojić – Pronalazi najbolje i od njih uči

Vladimir Miletic

[Podcast loading...]

Dimitrije Ostojić, preduzetnik, vlasnik kompanije Default design, stručnjak za online marketing i automatizaciju.

Da li se i kako promenila prodaja u digitalnom dobu? Kakve promene u biznisu su doneli internet i društvene mreže? Ko je, pored krize, primetio i šanse koje donose nove tehnologije?

Dimitrije će nam reći koje IDEJE, STRATEGIJE i ODLUKE su ga dovele do mesta na kom je sada.

 

“Postoje dve valute sa kojima svako od nas raspolaže. Jedna je vreme, druga je novac. Uvek je pitanje koliko je kome vrednija neka od ovih valuta. Kada sam počinjao karijeru tada sam imao više vremena, a manje novca. Imao sam mogućnost da potrošim više vremena na neku edukaciju. Tražio sam od koga mogu da učim, ko mi je relevantan izvor, slušao sam jako puno podcasta, gledao sam mnogo vebinara… I tu sam praktično shvatio da treba pronaći i pratiti najbolje u industriji koja vas zanima. Od njih ćete najviše naučiti. Gledao sam da pronađem ljude koji su vodeći u nekim mikronišama koje su meni interesantne za moj budući posao i jednostavno sam te ljude počeo da pratim i učim od njih. Oni imaju dosta besplatnog sadržaja, ali svi oni nude i plaćene sadržaje. I tek kada jednom platiš sadržaj shvatiš koliko si dobio više. Shvatiš da taj plaćeni sadržaj stvarno nosi tu vrednost. I nikad mi nije bilo žao ni dinara odnosno dolara koji sam za to platio. Nikad na te stvari nisam gledao kao na trošak, već kao na investiciju koja će mi jednog dana doneti mnogo više…”



Traži