Predstavljam vam najmoćniji alat za dostizanje profita u biznisu


Da li ste napravili plan za sledeću godinu?



Vodeći inostrane kompanije upoznao sam se jednim od najmoćnijih alata za podizanje profita i mnogo puta se uverio u njegovu snagu. Ipak, nisam to video tako kada sam ga počeo da ga koristim. Negodovao sam i ljutio se u sebi što gubim vreme koje bi mnogo korisnije bilo upotrebljeno da se bavim prodajom ili marketingom.

Međutim vrlo brzo sam shvatio da je rad u velikom sistemu nezamisliv bez kvalitetnog planiranja. Što je veći sistem to je veći broj sektora i podsistema od kojih je sastavljen, i kompleksnije su međusobne veze. Da bi svako mogao da predvidi i isplanira svoje resurse mora da zna kakvi su planovi drugih, naročito onih sektora od kojih njegov plan zavisi.

 

Kroz proces planiranja tražimo odgovore na šest ključnih pitanja

 

  1. Koliko proizvoda i usluga planiramo da isporučimo kupcima? (PLAN PRODAJE)
  2. Ko, kada i kako će tražene proizvode i usluge da kreira? (PLAN PROIZVODNJE)
  3. Koja sredstva za rad, mašine i investicije su potrebne da bi proizveli planiranu količinu? (PLAN INVESTICIJA)
  4. Koji resursi i materijali su nam potrebni da bi proizveli planiranu količinu? (PLAN NABAVKE)
  5. Da li imamo dovoljno ljudi da bi dostigli ciljeve, gde nedostaju i kada ih moramo zaposliti? (PLAN KADROVA)
  6. Koliko finansijskih sredstava moramo obezbediti za poslovanje, iz kojih izvora i u kom momentu? (PLAN NOVČANIH TOKOVA)

 

Pozivam vas da naučite kako se pravilno kreiraju ciljevi i najvažniji planovi za vaše poslovanje. Pokazaću vam sve što sam sa uspehom primenjivao u kompanijama koje sam vodio  i zašto verujem ovo jedan od najmoćnijih alata za postizanje uspeha u biznisu.


Ne planirati, znači planirati neuspeh


Bendžamin Frenklin


Zašto je važno planiranje?



Planiranje donosi mnogostruke koristi od kojih mnoge na prvi pogled nisu direktno povezane sa rezultatima. U toj činjenici najverovatnije leži razlog zbog čega se svemu drugom daje prednost u poslovanju.  Veze između ulaganja i rezultata su ponekad veoma složene, ali to što ih ne vidimo i ne razumemo ne znači da one ne postoje.

  • Planiranjem vizualizujete pozitivne ishode – Usmeravanjem na pozitivne ishode kreirate i pozitivnu energiju, usmeravate svoje misli i mozak da osmišljava puteve koji će vas i odvesti do tih pozitivnih ishoda. Poznato je da se uspeh privlači kada smo na njega usmereni.

 

  • Plan pokreće razmišljanje i traženje novih rešenja – Kada treba da dođemo do nečega što je više ili bolje od trenutnog glavno pitanje jeste KAKO? Kada tražimo puteve sa kojima se dolazi do cilja, pojavljuju se nove ideje i rešenja, koji nas  teraju da napredujemo i ulažemo u sebe.

 

  •  Plan nas strukturira i usmerava – Sa planom lakše određujemo šta je bitno i važno za naš biznis. Lakše određujemo u šta ćemo uložiti svoje ograničeno vreme, energiju i resurse. Ne rasipamo ih bez potrebe već ciljano koristimo za ono što na kraju donosi profit.

 

  • Plan nam daje mogućnost poređenja sa ostvarenim – Kada se planirano realizuje stičemo osećaj uspeha i zadovoljstva postignutim. Kada se planirano ne realizuje stičemo znanja i iskustva koja nam pomažu da budemo bolji u narednom ciklusu planiranja i realizacije ciljeva.

 

  • Plan povećava odgovornost zaposlenih – Plan pokazuje ko šta treba da uradi kako bi se dostigli ciljevi. Pošto je iskazan u brojevima ne bi trebao da ostavi nedoumice i nejasnoće šta svako u firmi treba da uradi da bi se dostigli željeni ishodi. Samim tim povećava odgovornost svakog zaposlenog, pošto svačiji doprinos postaje vidljiv  i merljiv.

DA LI ŽELIŠ DA ISPLANIRAŠ SVOJ BIZNIS U SLEDEĆOJ GODINI?


Ukoliko želiš, prijavi se na online seminar Vladimira Miletića, gde ćeš naučiti:



  • kako da odrediš ciljeve, a ne želje, za svoj biznis

 

  • kako da ciljeve pretvoriš u brojeve i planove

 

  • da sagledaš veze između različitih planova koji su neophodni i njihov međusobni uticaj na vaše poslovanje

 

  • kako da pratiš realizaciju svojih planova i da donosiš odluke koje će doprinositi njihovom ostvarivanju

 

  • kako da motivišeš sebe i svoje zaposlene da dostižu zacrtane ciljeve.

 


INDIVIDUALNI RAD - 199€


Za rad u maloj grupi popust 30% (140€)



Prijavom na online seminar dobijate:



  • 6h uživo predavanja jedan na jedan i edukacije od strane predavača Vladimira Miletića (4 termina po 1,5h) odnosno 10h uživo predavanja za rad u maloj grupi (4 termina po 2,5h)

 

  • Novu knjigu Vladimira Miletića „Zašto kažeš PROFIT, a misliš na KEŠ?“

 

  • Eksel tabele za proces planiranja u kojima ćete vežbati i koje ćete moći da koristite i nakon odslušanog seminara

 

  • Snimke predavanja i nakon završetka kursa

 

  • Rad u malim grupama od 4-6 polaznika

 

  • Upoznavanje i razmena iskustava sa ostalim polaznicima


  •  

Vaš predavač na kursu




Vladimir Miletić

 

ekonomista, poslovni mentor, case study trener

 

 

Diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Beogradu i nakon godinu dana radnog iskustva u 28. godini, postao je diretkor kompanije JUB u Srbiji. Narednih 11 godina sa uspehom širio posao i tim. Nakon odlaska iz kompanije u kojoj je proveo najveći deo karijere, bio direktor još nekoliko inostranih i domaćih kompanija.

 

Bogata menadžerska iskustva koja je stekao na rukovodećim pozicijama spojio je sa edukacijom i širenjem poslovnih znanja za menadžere i preduzetnike. 2016. godine kreirao je Ekonomiju Uspeha, program ovladavanja poslovnim znanjima u svrhu krieranja poslovnih strategija koje vode ka uspehu.

 

Autor knjiga Na putu do vrha, Igrate li šah na poslu i Više od igre u kojoj je kroz priče opisao nepisana poslovna pravila koja vladaju u biznisu, a ne uče se u školama ni na fakultetima. Trenutno piše svoju četvrtu knjigu „Zašto kažeš PROFIT, a misliš na KEŠ?“ u kojoj će preduzetnicima i menadžerima ukazati na situacije i mesta u kompaniji gde se stvara profit.



Korpa

Pregled porudžbine


Traži
0
    0
    Vaša korpa
    Vaša korpa je praznaVrati se na prodanicu