Opšti uslovi korišćenja i kupovine


Pun naziv firme: VLADIMIR MILETIC PR ALEGRIA M

Adresa: Dositeja Obradovića 6/33, Mesto: ­22303 Stara Pazova(Banovci-Dunav)

Matični broj: 63676683 PIB:108752158
JMBG: 1510973710321
Broj računa: 160-6000000834876-58

Web: WWW.VLADIMIRMILETIC.RSTelefon: 063/372-852Email: vladimir@ekonomijauspeha.com

Posetom ili kupovinom na Internet prodavnici www.vladimirmiletic.rs prihvatate Uslove korišćenja i kupovine koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se pravilima koja primenjujemo. ALEGRIA M zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.

Uslovi korišćenja internet prodavnice www.vladimirmiletic.rs

Komunikacija elektronskim putem

Kada posetite www.vladimirmiletic.rs ili nam pošaljete email poruku, komunicirate sa nama elektronskim putem. Prihvatanjem uslova korišćenja saglasni ste ste da sa nama komunicirate elektronskim putem. Naša komunikacija prema vama će biti putem elektronske pošte (email) ili obaveštenjima koja ćemo objavljivati na ovom sajtu.

Zaštita privatnosti korisnika

U ime ALEGRIA M obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni ALEGRIA M odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Intelektualna svojina

Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, fotografije, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo ALEGRIA M ili njegovih dobavljača i ne mogu se koristiti bez predhodne saglasnosti ALEGRIA M. Ukoliko za sadržaj koji se nalazi na www.vladimirmiletic.rs smatrate da je vaš i da je zloupotrebljen, molimo vas da nas kontaktirate u cilju utvrđivanja intelektualne svojine. Sve informacije dostupne na internet stranama isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima.

Vaš nalog

Ukoliko koristite www.vladimirmiletic.rs, odgovorni ste za održavanje i poverljivost svog naloga i lozinki koje ste dobili prilikom registracije na sajtu. Korišćenjem www.vladimirmiletic.rs sajta odgovorni ste za sve aktivnosti koje se dešavaju na vašem nalogu i sa vašom lozinkom. Maloletnici mogu koristiti www.vladimirmiletic.rs uz nadzor roditelja ili staratelja. ALEGRIA M zadržava pravo da odbije pružanja usluga, ukine nalog ili otkaže narudžbenicu ukoliko ustanovi da su prekršeni Uslovi korišćenja. Vaše podatke koje ste naveli prilikom registracije na www.vladimirmiletic.rs će koristiti radi kupoprodaje proizvoda i uspostavljanja poslovnog kontakta i neće ih koristiti u druge svrhe ili ih dostaviti trećim licima.

Komentari, komunikacija i ostali sadržaj koji ostavljaju posetioci

Posetioci mogu komentarisati proizvode i slati email poruke na www.vladimirmiletic.rs. Takođe ALEGRIA M ima pravo da ne objavi komentare koji su zlonamerni, sadrže nepristojne izjave, šire mržnju i na bilo koji način ugrožavaju prava drugih. Takvi komentari će biti uklonjeni bez predhodnog obaveštenja. Lažno predstavljanje i registracija sa tuđom email adresom nije dozvoljena na www.vladimirmiletic.rs. Protiv takvih aktivnosti Viper može pokrenuti odgovarajući zakonski postupak.

Način plaćanja

Sva plaćanja će se vršiti u srpskoj valuti – dinarima (RSD). Iznos za koji će račun vaše kreditne kartice biti zadužen dobija se konverzijom cene u evrima u srpski dinar prema zvaničnom kursu Narodne banke Srbije. Prilikom zaduživanja vaše platne kartice, isti iznos se konvertuje u lokalnu valutu prema kursu udruženja kreditnih kartica. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost blage razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).

Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Izjava o PDV-u

PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.

Opisi proizvoda

VLADIMIR MILETIC nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće. Takođe, ALEGRIA M ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili, a mi ćemo vam vratiti novac.

Cene proizvoda

Sve cene prikazane na internet prodavnici su sa uračunatim 20% porezom na dodatnu vrednost (PDV).

Izmena (ažuriranje) podataka na sajtu

ALEGRIA M zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci www.vladimirmiletic.rs nemaju pravo da jednostrano menjaju uslove korišćenja, a svaka eventualna izmena je nevažeća osim u slučaju da se obe strane saglase pisanim putem.

Delimična ili potpuna neprimenjivost ili nezakonitost određene odredbe ovih Uslova korišćenja, neće uticati na punovažnost ostalih odredbi koje ostaju na snazi u celini. Neprimenjiva ili nezakonita odredba će biti zamenjena drugom odgovarajućom odredbom. Saglasni ste da vaša prava i obaveze proistekle iz ovih Uslova korišćenja ne možete preneti na treća lica bez izričitog pismenog odobrenja ALEGRIA M.

Uslovi kupovine na internet prodavnici www.vladimirmiletic.rs

www.vladimirmiletic.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.

Detaljni uslovi kupovine navedeni su u sledećem tekstu. Molimo Vas da se upoznate sa njima pre nego što obavite kupovinu:

     I.        NARUČIVANJE

Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice www.vladimirmiletic.rs potrebno je da ispratite sledeće korake:

  1. Registracija po želji
  2. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite
  3. Pregled Korpe
  4. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
  5. Način dostave
  6. Izbor načina plaćanja
  7. Pregled i potvrda narudžbenice

Registracija po želji
Ako želite možete se registrovati na www.vladimirmiletic.rs. Registracija se obavlja samo jednom a svaki sledeći put kada posetite internet prodavnicu sistem će vas automatski prepoznati. Registracija se obavlja izborom opcije „Registracija“. Potrebno je da navedete svoju email adresu nakon čega će vam na nju biti poslata automatska poruka koja sadrži lozinku. Dalje, na prikazanoj stranici unesite lozinku i potvrdite unos klikom na odgovarajuće dugme. Otvoriće vam se početna stranica sajta, a kao potvrda uspešne registracije biće navedeno vaše ime pri vrhu svake stranice sajta.
Ukoliko želite, sa sajta se u svakom trenutku možete odjaviti izborom opcije „Odjava“. Ponovnu prijavu na sajt možete obaviti izborom opcije „Prijava“ i navođenjem svoje email adrese i dodeljene lozinke.

Napomena:Kao što je to uobičajeno na svim Internet sajtovima za registraciju je neophodno da vaš Internet browser podržava rad sa „cookies“. „Cookies“ su standardno uključeni na većini programa za pretraživanje interneta.

Pronalaženje proizvoda koje želite da kupite
Proizvodi su organizovani po kategorijama koje možete pregledati poput kataloga. Kada pronađete proizvod koji želite da naručite izaberite dugme „Stavi u korpu“. Time ste proizvod ubacili u svoju korpu (isto kao u klasičnoj prodavnici). Dalje, slobodno možete nastaviti sa pregledavanjem proizvoda a u korpu možete dodati još proizvoda.

Korpa
Kada ste završili sa stavljanjem proizvoda u korpu i želite da ih naručite, izaberite opciju „Korpa“. Na stranici korpa se prikazuju svi proizvodi koje sto da sada stavili u nju. U korpi možete navesti koliko komada jednog proizvoda želite naručite ili ako ste se predomislili u vezi nekog od njih, proizvod možete izbaciti iz korpe.
Korpa je početna tačka u kreiranju narudžbenice. Kada ste zadovoljni sadržajem svoje korpe, krenite dalje na sledeći korak.

Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
U ovom koraku je potrebno da navedete podatke o naručiocu i adresu gde je potrebno paket isporučiti. Podaci o naručiocu su podaci koji će biti navedeni na računu koji će vam biti poslat zajedno sa pošiljkom. Ukoliko kupujete kao fizičko lice, kao podatke o naručiocu navedite podatke iz lične karte. Ukoliko naručujete kao pravno lice (firma) navedite važeće podatke o firmi.
Podaci o mestu isporuke su podaci gde želite da pošaljemo pošiljku. Molimo vas da sve podatke navedete što preciznije kako bi vas kuriri koji uručuju pošiljke što lakše pronašli. U slučaju neispravno unetih podataka, može doći do vraćanja vaše pošiljke i sporije isporuke.

Možete da odaberete da sami dođete po naručene proizvode koji će vas u tom slučaju čekati u radnji.

Način dostave
Dalje će vam biti prikazan način na koji će vam pošiljka biti dostavljena (kurirska služba, besplatna dostava i sl.)

Izbor načina plaćanja
U ovom koraku je potrebno da izaberete kako želite da platite naručene proizvode. Internet prodavnica na adresi www.vladimirmiletic.rs podržava sledeće načine plaćanja:

  • plaćanje pouzećem
  • plaćanje debitnom ili kreditnom karticom
  • virmanski (uplatnicom na šalteru banke ili pošte, nalogom za prenos ili  e-bankingom)

Pregled i potvrda narudžbenice
Na kraju, pre nego što potvrdite narudžbenicu, možete još jednom pogledati sve njene detalje: šta ste naručili, podatke o naručiocu, adresu isporuke, kako će pošiljka biti upakovana, kada će biti dostavljena, koliko iznose troškovi dostave, kolika je ukupna cena, itd.
Ukoliko se slažete sa narudžbenicom izaberite opciju „Potvrdi“ čime je ona kreirana. Automatski sa potvrdom narudžbenice na registacioni email vam se šalje pregled narudžbenice i uputstvo za plaćanje.

   II.        STATUS NARUDŽBENICE

Stranica „Vaš nalog“ vam je dostupna nakon uspešne registracije. Ona je vidljiva samo vama i na njoj možete ažurirati svoje registracione podatke i pratiti statuse svojih narudžbenica. Nakon kreiranja, narudžbenice će se pojaviti na stranci „Vaš nalog“. Ovde možete ponovo pogledati sve detalje narudžbenice i preuzeti predračun. Takođe, na istoj stranici možete pratiti u kojem statusu je vaša narudžbenica, npr.: nakon kreiranja narudžbenice status će biti „čeka se uplata“, čim se registruje vaša uplata na našem računu status će biti promenjen u „u pripremi (plaćeno)“ što znači da je uplata evidentirana i da se pošiljka priprema. U trenutku predaje vaše pošiljke kurirskoj službi koja vrši dostavu, status pošiljke će biti promenjen u „poslato“. To znači da će vam sutradan kurir doneti pošiljku. Na kraju kada pošiljku primite, status će postati „uručeno“. Takođe, sve promene statusa narudžbenice je praćeno i email obaveštenjima koja ćemo vam slati na email adresu koju ste ostavili prilikom registrovanja.

  III.        PLAĆANJE

www.vladimirmiletic.rs podržava sledeće načine plaćanja:

  • plaćanje debitnim ili kreditnim karticama
    Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon potvrde narudžbenice na stranici bezbednog plaćanja izvršite plaćanje VISA, MASTER ili MAESTRO karticom. Svi detalji u vezi plaćanja biće vam automatski poslati na email nakon izvršenja plaćanja.
  • plaćanje pouzećem
    Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom. Samo, manji broj proizvoda je moguće platiti pouzećem. Ukoliko naručite nekoliko proizvoda od kojih samo jedan ima mogućnost plaćanja pouzećem, pošiljka neće moći da se plati pouzećem. Samo pošiljke u kojima se svi proizvodi mogu platiti pouzećem se mogu platiti na ovaj način.
  • uplatnicom na šalteru banke ili pošte
    Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon potvrde narudžbenice na šalteru banke ili pošte izvršite uplatu iznosa sa narudžbenice na naš račun. Svi detalji kako da popunite uplatnicu biće vam automatski poslati na email nakon što potvrdite narudžbenicu.
  • e-bankingom
    Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon što potvrdite svoju narudžbenicu, putem svog e-banking naloga izvršite plaćanje iznosa sa narudžbenice. Svi detalji u vezi plaćanja biće vam automatski poslati na email po vašoj potvrdi narudžbenice.

Napomena:
Ukoliko ne izvršite plaćanje po narudžbenici u roku od 7 dana od dana njenog kreiranja, ista će biti stornirana i obrisana. Nakon isteka perioda od 7 dana plaćanje po toj narudžbenici nije moguće, ali možete napraviti novu narudžbenicu i izvršiti uplatu po njoj.

  IV.        ISPORUKA ROBE

Dostava naručenih proizvoda iz narudžbenice se obavlja odmah ako je plaćanje pouzećem ili putem kartice, ukoliko je virmansko po evidentiranju vaše uplate.

Dostavu pošiljki vrši kurirska služba i moguća je samo na teritoriji Srbije bez Kosova. Ukoliko ste naručili robu i plaćate pouzećem potrebno je da izvršite plaćanje kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Ako ste plaćanje izvršili debitnom ili kreditnom karticom ili virmanski potrebno je samo da preuzmete paket. Okvirno vreme za koje će pošiljka biti uručena je od 24 do 72 sata u zavisnosti od lokacije kupca.

U slučaj kada je roba oštećena prilikom transporta, potrebno je da nam prijavite odmah na email vladimir@ekonomijauspeha.com ili telefon 063/372-852 najkasnije 24 sata nakon prijema pošiljke zbog roka na reklamiciju kurirskoj službi.

   V.        REKLAMACIJA I SAOBRAZNOST

Reklamacije se mogu podneti isključivo u slučaju kada je isporučeni proizvod oštećen, nekompletan ili ne odgovara specifikaciji narudžbine. Rok za odgovor na reklamaciju iznosi 8 dana, dok rok za rešavanje reklamacije iznosi 15 dana.

Reklamacije se šalju elektronskim putem – na mejl vladimir@ekonomijauspeha.com. Nakon prijema reklamacije, ona će biti razmotrena i u roku od osam dana od podnošenja reklamacije kupac će biti obavešten o ishodu reklamacionog procesa.

ALEGRIA M će potrošaču koji izjavljuje reklamaciju elektronskim putem potvrditi prijem reklamacije.

Saobraznost

Saobraznost robe ugovoru se utvrđuje isključivo prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom deklaracijom, odnosno specifikacijom robe.

ALEGRIA M je odgovorna za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača.

Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala preuzimanja i isporuke, snosi ALEGRIA M.

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu budite slobodni da nas kontaktirate.

Budite sigurni da smo spremni i sposobni da rešimo svaku nastalu situaciju. Reklamacije slati na vladimir@ekonomijauspeha.com

  VI.        PRAVO NA ODUSTAJANJE OD KUPOVINE, VRAĆANJE ROBE

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.vladimirmiletic.rs smatra prodajom na daljinu.

U skladu sa članom 28  zakona u slučaju  prodaje na daljinu ustanovljava se pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Odustanak od ugovora se ostvaruje podnošenjem odgovarajućeg obrasca, koji je dostupan je na našoj prodajnoj internet stranici. Obrazac treba shodno popuniti relevantnim podacima o kupcu i kupljenom proizvodu, odštampati, potpisati i vratiti poštom na sledeću adresu: VLADIMIR MILETIC, Gandijeva 192, 11070, Novi Beograd

Ukoliko se odlučite za odustanak od ugovora, najljubaznije Vas molimo razlog odustanka navedete (nije neophodno) u obrascu za odustanak, kako bismo razlog Vašeg nezadovoljstva mogli što je pre moguće otkloniti i unaprediti  naše poslovanje u cilju zadovoljenja interesa naših kupaca.

U skladu sa članom 28. Zakona, bez odlaganja ćemo potvrditi prijem u pisanom ili elektronskom obliku. Uz potvrdu ćemo Vam poslati i uputstvo o načinu vraćanja robe. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, troškove vraćanja proizvoda snosi kupac, osim ako prodavac izričito ne naglasi da će svojevoljno platiti troškove vraćanja robe. U uputstvu ćemo Vam dati predlog kako da nam se proizvod najefikasnije i uz najmanje troškove vrati.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak.

Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (uputstva itd.).

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.

Zakon o zaštiti potrošača isključuje pravo kupca da vrati proizvod u određenim situacijama. Imajući u vidu asortiman robe u našoj ponudi, od tih slučajeva tri mogu da budu relevantna a uskladu sa članom 37 zakona.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, ALEGRIA M je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio prilikom preuzimanja (pouzećem), uplatom na račun ili e-bankingom, ALEGRIA M će povraćaj izvršiti uplatom iznosa na žiro račun kupca. Ukoliko kupac ne poseduje žiro račun povraćaj sredstava će biti izvršen uslugom PostNet slanja novca.




Traži
0
    0
    Vaša korpa
    Vaša korpa je praznaVrati se na prodanicu