Ivan Zeljković – Evans media



Pogled učenika


Vladimira sam upoznao tako što me je 2017. godine intervjuisao za podcast Igrate li šah na poslu.

Nakon jednočasovnog razgovora, shvatio sam – Vladimir postavlja savršena pitanja, jako bitno – sluša. Kasnije ću saznati i da uz uvažavanje i na najneinvazivniji način, usmerava i kroz jedno sito satkano od ličnog iskustva, obrazovanja i prirodne elokvencije, vaše ideje (snove, prim aut) pretvori u realnost. Vašu realnost.

Za jednog diplomiranog geografa sa teškom medijskom infekcijom, pre nego što sam se upoznao sa Vladimirom, mnoge stvari u biznisu su mi izgledale kao magija od time managementa, ljudskih resursa, procesa, sistema i organizacije, partenrstava, franšize… a mnogo bitno i važno finansija, cash flow-a, P&L-a i na osnovu svega gore navedenog: planiranja i analize stanja i uspeha.

Već dobrih 20 i više godina sam u preduzetničkom svetu, i nakon saradnje koja traje već nekoliko godina, pitao sam se kako sam uopšte mogao da budem preduzetnik, a u nekim trenicuima vodim firmu od 100 i više zaposlenih. (Ignorance is a bliss). Ne kazem da tu nije bilo dobrih poteza, naprotiv, ali svakako, strategije proistekle iz analize – nije.

Posao lidera je da ide ispred svog tima, taba put, donosi odluke, isprobava, usmerava… Nekako sam uvek mislio da sam zapravo dobar drugi čovek. Čovek zadatka. U saradnji sa Vladimirom sam dobio samopuzdanje jako bitno za prvog čoveka kompanije. Sada imam jasan pravac, dnevne zadatke bazirane na strategiji, a strategiju na analizi i viziji.

Smatram, a obzirom da je moja kompanija na pola zacrtanog puta da postane globalna, da je vreme da počnem da razmišljam o upravnom odboru i znate šta, jedno je sigurno – prvog člana ovog strateški bitnog tela imam.


Pogled mentora


Kao i u svakom biznisu dobra ideja je jedno, a put do njene realizacije nešto sasvim drugo. Rad sa kreativnim ljudima je veoma izazovan i složen. Njima je veoma lako da proizvedu dobru ideju. I to ne jednu, već desetine, stotine, hiljade… Prosto ne mogu da se odluče za koju bi se vezali. Jer, sve su im drage. Sa kreativcima se očas posla nađete okruženi sa hrpom ideja gde je svaka lepa, zanimljiva, dobra. Izabrati onu od koje će se kreirati biznis je poseban izazov. Jer, kreativcima su ideje kao deca, žao im je da se odvoje od njih, a da nisu pokušali da od njih nešto stvore.

U poslu sa Ivanom sam postavio, za kreativne ljude, skoro nemoguću misiju. Da ga navedem da se odluči za jednu biznis ideju. Da procenjuje i donosi ključne odluke i na osnovu brojki, a ne samo intuicije. Da na realizaciji te ideje istrajemo. Da budemo mirni i staloženi dok čekamo na prve plodove te ideje.

Radovi su u toku. Kao voditelj najuspešnijeg kviza svih vremena, nadam se da će prihvatiti činjenicu da i u biznisu, kao i u kvizu, postoji samo jedan tačan odgovor. A u dolasku do odgovora u biznisu imaće isto mogućnost neograničenog razmišljanja, moći će da pita publiku, moći će da koristi pola-pola i na kraju – da zatraži pomoć mentora.

Do sada je odgovorio na desetak pitanja, sada idu ona najteža. Znoji se, razmišlja, poželi da odustane, procenjuje ishode.

Tako je to kada želite da postanete milioner.



Korpa

Pregled porudžbine


Traži
0
    0
    Vaša korpa
    Vaša korpa je praznaVrati se na prodanicu